Gamze_gamze ben ikili tarama testini devlette yaptım. Zeynep Kamil de murad gezer doktor, aşırı ilgiliydi aşırı kibar bir doktordu. Memnun kalmıştım. Yalnız detaylı ultrason için devletten randevu mallesef bulamadım Maltepe tıp Hastanesi’ne gittim 2200 TL civarı bir şeydi. Baya ilgilendi oğlum yüzünü göstermiyordu 3 kere yat kalk yürü merdiven çık tatlı bir şeyler ye falan yapıp baktık doktor aşırı ilgiliydi. Hadi bakalım küçük bey kim daha inatçı diye diye en son oğlum yüzünü gösterdi 😅😅 çabasına hayran kalmıştım