Gamze_gamze ben istanbulda bakırköyde devlette 2 li teste girdim gereken şeylerle bakıp bitti bir kaç dakikada 4 lü taramayıda bağcılar devlette girmişti onlar baya incelemişti tek tek organlara bakmıştı hatta kordonumuzda damar drenci vardı tespit etti doktor kan sulandırıcı başladık ben memnun kaldım ilk hamileliğimde böyle ilerlerdi tabi renkli değildi ama devletin normal cihazları gibi değil daha iyi organlara bakıp kemikleri ölçüyorlar ve perinatoloji doçent doktorlar yapıyor şimid ikinci hamileliğim bakalım ikiliyide aynı yerde yerde yaptırdım 4 lüyüdüe bakırköy devlette yaptırıcam İnşallah memnun kalırız 4 lüden de 🤲