Cansu-2600 BT- Benimde bı dönem bu haftalarda oldu sonra geçti şimdi 25+4 olduk efsane yanma çekiyorum heleki bugün sabahtan beri elimde şurupla geziyorum resmen çok içmekte istemiyorum ama bugün beni mahvetti 😁
BT- Cansu-2600 Kız mı cinsiyeti saçlı olur derler ama ben kızımda da öyle oldum ya son dönemlerde acayip midem yanıyordu gaviscon şurup kullanıyordum onu kafama dikiyodum resmen 😁 bol saçlı doğdu kızım
Cansu-2600 BT- Ya erkek benimki bende anlamadım yani ilk zamanlarda tursuya abaniyodum limonu ağzıma sıkıp yiyodum hep kız bekliyodum ama erkek oldu şimdide çok duyuyorum saç muhabbetini ama 😁
Civciv53 BT- bulundur canım yudum yudum içince iyi geliyor birde yağlı ağır şeyler yeme geç saatte de yemek yemeği bıraktım ben anca öyle rahatladım. Birde salatalıkta iyi geliyor bana tuzsuz böyle sulu sulu yiyorum midemi bastırsın diye
BT- Bende şimdi yiyorum salatalık bakalım inşallah iyi gelir Dünde hafif mide yanmam vardı soda içtim o sodadan sonra daha beter oldu ya
Civciv53 BT- ay bende bir kere sodayı denedim yok soda içince daha da yandım ben içemedim kusacak gibi oldum
yagmurus BT- sana tavsiyem buz ye şuan buz yedim ve rahatladım midem çok yanıyordu ikinci gebeliğim iki gebeliğimde de mide yanmasını buzla geçirdim dene derim
BT- Cansu-2600 Benimde bu hamileliğim erkek bende senin gibiyim hep ekşi şeyler istiyor canım kızımda hep tatlı yedim Hatta normal zamanda bile tatlıyı çok severim ama hamile kaldığımdan beri yemiyorum soğudum resmen😂
myavocado BT- rennie Duo şurup içiyorum ben doktorum onu verdi, ama çiğneme tabletinin bir farkı var mı bilmiyorum, ilacın kutusunun içinden bir kağıt çıkar, prospektüs ismi, onu okuyun lütfen orada yazar hamilellerin kullanıp kullanamayacağı.
BT- Yüksek dozda ve 2 haftadan uzun süre kullanmayın yazıyor hamileler için şu anlık bı tane aldım kac gün sonra doktor kontrolüne gidicem zaten
SemaGoktug Canim pulcet diye bi hap var doktoruna mutlaka yazdır faydasını göreceksin. Ben gavisconla geziyordum evde ama şimdi elime bile almıyorum hiç mide yanması şikayetim kalmadı 😊