1Kelebek1 lili19 yok malesef devlete gitmiştim 13 haftalıkken söylemedi 2 hafta sonra gel dedi resimde vermedi zaten yarın kendi doktoruma gidicem söyler heralde
Dilanee lili19 keşke ama daha değil 13 haftalık ikili testte göründü ama doktor söylemedi 14 haftada derim dedi sonra başka hastaneye gittim orda da göstermedi
1Kelebek1 Dilanee bu zamana kadar nerdeyse 100 kişiye gösterdim sık sık paylaştım herkes erkek dedi sadece bu postta 2 kişi kız dedi bende merakla bekliyorum yarın mutlaka yazarım
Dilanee 1Kelebek1 bana da bi iki kişi hariç Herkes erkek dedi en başından beri erkek hissediyorum istediğimden değil ilk çocuğum sağlıkla gelsin önemli olan o ama istemsizce erkek hissediyorum bakalım neymiş 10 gün sonra öğreninceye 😍
Yasmin444 1Kelebek1 bende bugün gıttım tam bellı değil arkasını dönmüştü ama kıza benzetti önceden erkek demıstı bize suan bılemedım
lili19 @1Kelebek1 ayy ne güzel Allah gönlündekini vermiş sağlıkla hoşlukla Allah kavuşmayıda nasip etsin❤️