Dilanee 1Kelebek1 bana sürekli erkek diyorlar 15+5 bende halen bilmiyorum 😂 hayırlısı olsun yarın yazın mutlaka 🤩💜
S_ysmn 1Kelebek1 ben çok istediğim için kız herkesin kızı olacak ben hariç gibi geliyor. Bekliyorum sonuçu
1Kelebek1 S_ysmn ben önxe hayırlısını istiyorum evladın ayrımı olmaz bi oğlum var kızımı kaybettim bi kızım olsun adını yaşatayım çok istiyorum
Brcn11 @“Dilanee”#p gonulmusic merhaba bizede tahminde bulunur musunuz 13+1 haftalık bu ultrasonda ♥️
1Kelebek1 Dilanee bu zamana kadar nerdeyse 100 kişiye gösterdim sık sık paylaştım herkes erkek dedi sadece bu postta 2 kişi kız dedi bende merakla bekliyorum yarın mutlaka yazarım