Ben bir paket aldım keşke bir paket daha alsaymisim dedim ilk yirmi gün nirmal şekilde kanama oldu yavaş yavaş azaldı sonra bir hafta gibi bir süre adet kesildi sonra bir kanamam oldu ki orkid den taştı külot kirlendi altındaki pijama bile kan oldu mahvolmuşti heryer im eğer depend olsaydı hemen çekerdi kanı böyle birsey olmazdi bir de benim normal doğum oldu bu anlattığım gibi eğer çeşmeden su akar gibi kanaman olursa korkma ben üst üste iki ped değiştirdim elim ayağım titredi acile gidecektim çok şükür en son bir pıhtı geldi durdu. Bunu da suna yordum o gün sıcak suyla banyo yapmıştım sanırım ondan dolayı oldu kanama. Sen banyo yaparken 39dereceyi geçmesin sicaklik