Buket1302 bence iki paket alma. Benim aldığım pakette yedi tane vardı. Üç tane kullandım. Sadece ilkinin hakkını verdim diğerlerini artık terlettiği için çıkarmıştım yoksa kanamam olmamıştı. Bir de bana hep hastanede ebeler hemşireler yandan cırtlı olanı alsaydın keşke dediler siz öylesine de şans verebilirsiniz ikinci paket düşünüyorsanız. Bir de benim alerjik bünyem yok ama ameliyattan sonraki gün bana alerji yaptı iki hafta falan kabuklu kaldı resmen şok olmuştum geçmiyordu. Herkes fazlasıyla memnun ama ben hiç sevmedim desem yeridir