Serife3304 Mervett benim de tam 37+3 te suyum gelmişti ilk oğlumda 3,5 kilo doğdu ve küvöze girmedi merak etmeyin hafta olarak iyi
Eda1254 Mervett nasi strese giriyo bebek merak ettim geçmiş olsun öncelikle ama erken gibi başka doktorada görünün derim
btlbsr Mervett 37+5 de normal doğum yaptım küveze filan alınmadı elhamdülillah. 38 dem sonrası normal kabul edilsede 37. Hafta da kilosu gelişimi iyiyse erken doğuma girmiyor. Kayıtlarda normal sayılan doğum yazıyordu bende