Candaan bende değiştirmedim , iki doktor şeklinde ilerledim kendi doktorumda kontrol tahlil tetkik yaptırıyorum çok aklım kalırsa da diğer doktora gidiyorum onun özel poliklinik cihazı kendi doktorumdan daha iyi ve yarim saat ayrıntılı bir anlatım ile güzel oluyor 😂