Nurhayat1212 Kizlar bu haftalarda bebek hareketlerini hisseden varmi pitir pitir biseylee oluyor ama ne oldugunu cözemedim:)
Motherscup Nurhayat1212 gazdır canım o ben 18+4 hala cok minik minik hissediyorum gibi geliyor ama gazda olabilir o tabi😂
Tugcebasak Nurhayat1212 o haftalarda benim göz seyirmesi gibi oluyodu canım ama ben kalbi atıyo sanıyodum güya hissediyomuşum kendimce öyle diyodum 😃😃
Nurhayat1212 Asellll23 Sende de bu haftalarda sag ve ya solda kasilma oluyomu bazen cok kasiliyorum canim cok yaniyor
Nurhayat1212 Motherscup Gazmi bilmiyorum pitir pitir boyle gobegimin altinda biseyler hissediyorum ama biraz heyecanli oldugumuzdan herhalde :D
Asellll23 Nurhayat1212 oluyor ya gece uyuyamıyorum ağrılarım da başladım onlar bir taraftan bulantılarım bir tarafdan zor geçiyor anlayacağın canım 😔
Bulutlu Candaan benim belimde ve başımda üç gündür mücadele edemediğim bi ağrı var 😞 Geçer inşallah çabucak. Senin de mi var?
Motherscup Candaan evet 14 17 arasi benim belim cok agrıyordu karnimda adet ağrısı gibi oluyodu ara ara geçti ama simdilik
Bulutlu Nurhayat1212 bilemedim her ikinci hamilelikte olmuyor demek ki 😄 sürekli değil tabii sırt üstü uzanıp bi süre bekledikten sonra ufak ufak hareketlerini hissediyorum 🤗
Candaan Bulutlu benimde belim ve karnımda ağrı var başında oluyorsa sağlık ocağına gözük tansyonuna baksınlar canim inşaAllah geçer
Nurhayat1212 Benim bulantim yok hic ama ara sira oturdugum yerden saga dogru bi agri giriyor ara sira korktum bende
Candaan Motherscup benimde karnım ve belim ağrıyor ya oturamıyorum 5 dakika otursam ağrı oluyor aynı adet ağrısı gibi
ysmnnnn Benimde sol kolda uyuşma baş ağrısı bacaklarda kasılma var bunun kol ce bacak ağrıları için çok erken diyorlar zor geçecek galiba🤦🏼♀️
Bulutlu İnşallah canım Allah razı olsun. Geçer muhakkak anne olmak kolay değil.. hele bi de sürekli kucak isteyen, oyun oynamak isteyen bi çocuğunuz da varsa 😄 Yine de çok güzel her anımızın tadını çıkarmalıyız 🕺🏻