Selam kızlar 27+1 deyiz. Bu gün kontrolde bebeğin baş aşağı pozisyonda olduğunu söyledi doktorumuz dogum pozisyonunu almış dedi herhangi bir sorun yok dedi ama kafama çok takıldı bu haftalarda böyle dönmesi erken degil mi 32 den sonra dönüyor diye biliyorum