beaawullf tahlil sonuçlarım çıktı gösterdim bugün . Bugün de hicbisey yokmuş gibi konuştu rahat şekilde doktor . 22-26 temmuz haftası yani 2 hafta var doğum planladı haftaya yine kontrole gideceğim perinatoloji deki doktor çağırdı . Kendi doktorum haftaya İzne çıkacakmış nasıl olcak anlamdim ama neyse bisekilde ilerlicez yani son 2 haftam şaka gibi