Aysegullcamm korkmayın 🤗 ilk bebeğim 37+2de 2130 gr doğmuştu gelişim geriliğinden dolayı beni de perinatoloji takip ediyordu. çok şükür sağlıklı bi şekilde doğdu ve şimdi 3 yaşında tam. Bu da 36+4 bugün ve geçen hafta hiçbir şey çıkmamıştı bugünkü randevuda 2 hafta geride çıktı bütün ölçümler, 2300 grmış bebeğim. “bebek kendi içinde uyumlu ama adet tarihine göre geride, geç döllenme de olabilir genetikte olabilir kordonda dirençte başlamış olabilir takip edelim bunu dedi.” %90 genetiğe bağlıyo ilk bebeğim de küçük doğduğu için ama tabi takipte olucam, haftaya tekrar kontrol verdi bi sonraki haftaya da sezaryen günü verdi zaten. Yani kilodan dolayı korkmayın ben ilk minnoşumu sağlıklı bi şekilde doğurdum bu da inşallah öyle olur. Perinatoloji bölümü zaten bu konuda çok iyi ciddi bi aksilik olunca hemen müdahale ediyorlar. Ciğer gelişimi konusunda haftası da iyi sizin bana 35ten sonra solunum için kuvöze girmez demişti ordan biliyorum 🤗 sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza 🥰