Nesrn flybrs ben de dun aksam esimle seftali ve kavun buldum, kirmizi erik de var. Herkese oneririm metro markette cogu sey oluyor, :))
Minikmelegimleam Merve71 anneme yanaşmaya başlayayım iyisimi 😂 mayis haziran arasi bebisim gliyo biraz zor artik annem bahceden toplar yapar bi sisede kaynanadan oh miss 🙈
Emineyakar Aysesare walla benimki 3 haftadir seftali cekiyodu ruyamda gormustum o kdr seftali suyu ictm halen gecmedi😑
Aysesare Emineyakar bulamadın mı 😳 https://www.sebzemeyvedunyasi.com/seftali burayı arayarak sor kargosu var
Sedef-345 flybrs 6 adet eriğe 50 tl verdik . Parasında değilim . Ama tadı o kadar kötüydüki . Görüntüye baksan yeşil erik ama tadı cık çok kötü ve bir adet yedim kalanı dolapta yermiyim sanmıyorum .
flybrs Sedef-345 bugün aldı eşim 3 tanesi 150₺ ymiş ama cok canım istediği için balıkesirden izmir e gidip aldı, tadı dediğin gibi taş gibi ama o bile yetti 😌
Bebekgim Tugbax68 ay herkes meyve cekmis cani bi benmi farkli oldum benimde yaprak sarmasi cekti gece gece tabi hamile oldugumu bilmiyordum boyle aradim evde olsa cig bile yiyecektim ama yoktu eksili ekşili olsada yesem demistim hic boyle meyve cekmedi canim 😂😂🤣🤣
Hanifece21 flybrs evet bende bir kaç haftadır ayva aşeriyorum mevsimi ama ben yurtdışında olunca daha bugün bulabildim 😂