RabiaSerra merhaba benim bebeğimde corpus callozumun kuyruk kısmı yok dendi başka bir anonali görülmediği için amniyosentez yaptırmadım yaptırsamda fikrim değişmeyecekti allahtan gelene razıyım dedim buda benim sınavımdır belki 21haftalıktı öğrendiğimde sonlandırmak istemedim canı veren allah alanda allah şuan doğumu bekliyorum inşallah sağlıkla kucağıma alırım anne karnı kapalı kutu neyin ne olacağı hiç belli olmaz sağlıklı doğup ileride bi hastalık geçirip engelli de olabilir veya hangimiz yarınımızı biliyoruzki allah herkese en hayırlsını en güzel şekilde nasip etsin Bütün bebeklerimize sağlık ve şifa versin inşallah bu formdaki bütün hamileler bebeklerini sağlıcakla kucaklarına alırlar Allah hiçbir anne babanın kucağını boş bırakmasın