3 yaşında kızıma motor çarpması sonucu çektirdiğimiz tomografide tesadüfen korpuz kallosumunun olmadığını öğrendik. Ayrıntılı ultrasonda söylememişlerdi. Çok korktuk çocuk nöroloji doktoruna götürdük. Doktor hiç bir sıkıntısının olmadığını söyledi. Belki bende de yoktur hiç tomografi çektirmedim dedi ve içimiz rahatladı.şu anda 8 yaşında ve çok sağlıklı kızım. Yani hemen korkmayın anneler 🤗