KumsalAdaMom24 Asi_07 teşekkürler valla dediklerine dikkat edicem yani çalışıcam inşallah sağlıklı sıhhatli olur bebeklerimiz 🙏🏻
Edaanayan_ Benimde suyum fazla şuan 32 haftalığım perinatoloji de gözüküyorum fakat doktorum daha hiç nst ile alakalı bişi demedi her hafta kontrole gidiyorum suyum fazla olduğu için
Aysegul222 Cagla-2434 benim 31 haftalıkken suyun gayet iyi dediler nts ye girmedim devlet hastanesi ne gidiyorum ayın 8 de yine gitcem 35 haftalık olduk nts yaparlarmi ki