KumsalAdaMom24 Asi_07 suyunuz fazla olduğu için erken doğum riski var dedi mi doktor bana öyle söyledi de ne yapacağımı bilemedim
Asi_07 merimiri Benden nst takibi istemişti suyum fazla olduğu için belki isteyebilir çünkü bazı durumlarda su fazlalığı erken doğuma neden oluyormuş
Asi_07 KumsalAdaMom24 Evet olabilir dedi riskli gebelik bölümüne yönlendirdi perinalojiye 3 4 gün hastanede kaldım şeker nst takibi yapıldı şeker çıkmadı ama cihazda sancılarım çıkıyordu ilaçla durdurdular ciğer geliştirici yaptılar erken doğarsa sorun olmasın diye ama çok şükür herşey yolunda gitti 39 haftalıkken sezaryen doğum yaptım
Asi_07 KumsalAdaMom24 Hamur işi ve şekerli gıdalardan uzak durdum beyaz ekmekde dahil günde 2.5 3 litre arası su içtim doktor tavsiyesiyle sorun yaşamadım umarım sizde yasamazsınız
Cagla-2434 31 + da girdim ilk nst ye ancak ben doktor a gitmeden önceki gün kusup idrar kacirmistim ciddi biçimde kontrol altında tutmak için nst istedi . Sonrasında girmedim 34/35 gibi başlanıyor normalde nst ye .
Aysegul222 Cagla-2434 benim 31 haftalıkken suyun gayet iyi dediler nts ye girmedim devlet hastanesi ne gidiyorum ayın 8 de yine gitcem 35 haftalık olduk nts yaparlarmi ki
KumsalAdaMom24 Asi_07 ay bana bunlar söylenmedi ya 🥲 bende günde resmen 4 litre su içiyorum çok sıcak zaten terle atıyorum yarıdan çoğunu 😂 ama ekmek hamur işi şekerli gıdalar onlara dikkat ediyim bundan sonra 🥹
KumsalAdaMom24 Asi_07 teşekkürler valla dediklerine dikkat edicem yani çalışıcam inşallah sağlıklı sıhhatli olur bebeklerimiz 🙏🏻