BusrAsil2019 iyi yapmışsın canım coğu insan doktorla karsılaşmıyor sürekli asıstanlar bakıyor oda ister istemez insanı endişelendiriyor 12+2 haftalığım ultrasonda kalp atışını gösteriyor ama daha bebegımın kalp atışını duymadım sırekli tehlikeli olduğu için önermiyoruZ deyıp duruyorlar ama özelde ilk zamanda doktor dinletiyor du