Dns ya zaten bunu ben okumuştum son anda patlatılır diye bana patlatacaklarını bile söylemediler. Bebeği yerine oturrucaz dedi hemsireler geldiler resmen kolunu soktu bebeği içimde çekiştirdi sonra karnıma bastı ordan bi de suyumu patlattı ben o yerlestirme mevzusundan sonra kendimden geçtim ve sonra kalp atışı yavaşladı aptallar doktor dememiş zaten patlatın diye bunlar kafasına göre patlatmış doktor geldi suyu patlatın dedi patlattık zaten dediler yok yere sezaryen olduğumu düşünüyorum psikolojik olarak çok zorlandım aşırı zoruma gitti hala düşünüyorum. Bebeğim çok şükür sağlıklı geldi kucağıma aldım ama o anları da unutmuyorum. Medical parka gidiyodum başta maddiyat yüzünden vazgeçmek zorunda kalmıştım ordan ama keşke borçla da olsa oraya gitseydim dedim.