Umarım cok güzel bir dogum hikayesi sizi bekliyordur. 2020 de orada dogum yaptım tam bir travmaydı. Ebelerine de asla hakkımı helal etmiyorum. Dogum oncesi ve sonrası muamelesi tam bir rezaletti. Yanımda mesai saati hesaplaması yapmaları, yetişsin diye suyumu erken patlamaları ve dpgumumun zorlanması, dpgum sonrası kanamamda kanın yoksa diğer tarafı boylarsın türünden konuşmaları…. Doktorum Serap hanımdı. Asla kötü bir tane yorum yoktu. Sürec içerisinde cok güzeldi ama dogum esnasında o da asla destek olmadı ve oglum yogun bakımda kalmak zorunda kaldı.