Ben doğurdum arkadaşlar suni sancıdan sonra sezeryana girdim bebegim 6 günlük oldu 1 cm acilmam vardi dr salmadi gece 1den sabah 8e kadar kendi sancim 8den 12 buçuğa kadar suni sanci acilma hala 1cmdi bebek kanala inmemis diye dr suyunu patlatti şiş gibi bişeyle yine inmedi dayanilmicak gibi olunca yalvardim alin beni diye inat etmistim normal doguma dr bile şaşırdı dedi seni yine almazdim sezeryana dua et bebeğin kalbi yavaslamis o yuzden aliyorum sezeryana dedi sonra sezeryan anında bebek kakasını yapti çok şükür ikimizde çok iyiyiz zehirlenme durumu olmadı 😃😃 1 de sezeryana girdim 1bucukta kızım doğdu