busraltin Doğuramıyorum hurma yedim ananasa başladım egzersiz de arada yaptım yürüyüş de hergün evde hareketliyim arada da yüryüş yapıyorum açıklık yok kanal da değil suni hiç düşünmemiştim hep hayalim sancımla dopuma gitmekti 41. Kadar gelirse artık
Btlkyn busraltin bende 39+4 üm bendede hiç bir belirti yok bütün tuşlara basıyorum ama hiç bişi yok . 😒
Ssrky busraltin Asya4470- ben de aynı durumları yaşıyorum ve 39+3 teyim fakat çok araştırdım ve doktoruma sordum. Suni sancı korkulacak bir şey değil sadece ilaçla normalde yaşayacağımız sancıyı başlatmış oluyorlar . O yüzden korkmayın içinizi ferah tutun:) ben öyle yapıyorum ilk doğumum olacak . İnşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız :)
Kbra-1 Bende aynıyım acıklık hiç yok denildi 40+2 oldum artık bende kucağıma almak istiyorum insallah en kısa zaman da doğururuz 🥰
Asya4470- Bende aynı durumdayım kızlar 39+3 olduk sıfır sancı ve açıklık hiç yok .🙄37. Haftama kadarda çok aktiftim çalıştım. Normal doğumum bundan ötürü kolay olur inşallah diye düşünüyordum ama bi türlü doğum başlamadı ki kolay olsun.Suni sancıyla doğurmaktanda korkuyorum.
ilknur-samet 40+4 ten herkese selam cumartesi ne olacağı belli olacak bebek kanala girmemiş, açılma yok, çatı muaynesinde zorladi lekelenme oluyor olur dedi sizde yaşadınız mı, yaşayıp sezeryana dönen oldu mu?
busraltin ilknur-samet leke gelmesi normal açılma bir an da olabiliyor belli olmaz hareket et bol bol
ilknur-samet busraltin bebek kanala inmiyor rahim kalın dedi o yüzden muayne esnasında çatı yaparken zorladı lekelenceksin korkma dedi arkadaşım 8cmle bebek kanala girmediği için sezeryana alındı şimdi bendeki korkuda o açıkçası 😶🌫
birkimseee ilknur-samet progestan kullanmış miydiniz rahim kalın demiş doktor acaba ondan olabilir mi diye düşündüm, ben de bayağı bi kullandım ama bi ebe hatta normal olmayabilire getirdi