Zehramom canım benimde var sekerim 24.haftadan beri diyet yapıyorum bende. Hamur işi kızartma tatlı şeker içeren herşey beyaz ekmek paketli gıdalar yasak. Ekmegi tam buğday tüketiyorum meyveler ara öğünde yoğurt ve sütle birlikte var onlarda sayılı . Börek artı beyaz ekmek yemissin birde hoşaf dedin bunlar yükselten besinler daha dikkat edersen düşer diye düşünüyorum.