GlhanSaykan Merhabalar arkadaşlar 26. Haftamda şeker yüklemesi yaptırdım sonucu doktor arayarak bildirdi normal çıktığını söyledi bugün tam 28 hafta oldum sağlık ocağı kontrolüm vardı açlık şekerim 128 çıktı sizce de çok Yüksek değil mi 😣😣
cgmnmelike GlhanSaykan benim aclık 120 cıktı yüksek oldugunu 1 hafta kontrol altına aldılar diyetle düzelmezse yüksek cıkarsa yine insülin kullanmak zorunda oldugumu söylediler bi doktorunuza danısın derim
Elift GlhanSaykan ya bende bunu merak ediyorum bilgisi olan var mı acaba ya benimde 25. Hafta da yükleme yapıldı şekerim çıkmadı 34 haftalığım şimdi bir kaç hatadır evde kendim ölçtüğümde şeker aletiyle yüksek çıkıyor o zaman şeker yüklemesini neden yaptırdık demek ki sürekli çıkma ihtimali var mı anlamadım gitti🤷♀️
Sibelikra GlhanSaykan merhaba şeker yüklenmesini bende yapacam nasıl bişey acaba neler uygulanacaklar haftaya randevu aldım
aysgl13 GlhanSaykan ama 3 haftada çok şey degisebiliyor canım. 3 hafta nerdeyse 1 ay demek. Benim de 1 ayda cikti
GlhanSaykan Sibelikra abartılacak hiç bir yanı Yok canım önce aç karnına kan aldılar sonra 1 bardak suya 50 mg pudra şekeri gibi birşey konuldu içtim çok aman aman şekerli değildi bir saat bekletip öyle tekrar kan aldılar sonuç Yüksek çıkarsa doktor tekrar yapıyor düşük çıkarsa da yapmaya gerek kalmıyor
GlhanSaykan aysgl13 hadi yaa geçmiş olsun. Ben de haftaya salı günü dahiliyeye gidecem bu şeker olayına da bakarlar mı acaba o bölümde
Gulhan2692 GlhanSaykan beni kendi kadın doğum doktorum yönlendirdi kan almaya ordan gün verdiler doktorumda eczaneden 75cclik glikoz sıvısı aldırdı ailede şeker olduğu için 75lik yapıldı benim ilk aç karna kan aldılar sıvıyı içtikten sonra 1.saat ve 2.saat aldılar birde
aysgl13 GlhanSaykan bakarlar canım dahiliye baktı bana.ama endokrinoloji ye de gidebilirsin.. Sabah ac gidip ac vereceksin. Kahvaltı yapıp 1.saat tokluk vereceksin sonra 2.saat tokluk vereceksin bu şekilde çıkıyor. Şeker yüklemesi yaptırmak istemezsen
Gulhan2692 GlhanSaykan yok canım direk kan almaya gittim ordan sonuçlarımı alıp doktoruma götürdüm benimde cikti sekerim kadın doğum doktorum endokrine yönlendirdi sonuçlara baktıktan sonra
GlhanSaykan aysgl13 öyleyse çok iyi olur ya kanım düşük diye randevu almıştım dahiliyeye şimdi de şeker sorunu çıktı bakalım doğuma kadar daha neler çıkacak 😏
Zehramom GlhanSaykan ya benimde moralim çok bozuk açlık normal çıkıypr tokluk 180 🤷🏻♀️😢 takip yapacam
Zehramom Gulhan2692 valla canım sürekli tatlı istiyor meyve çok tükettim🤢 zaten hızlı kilo almamdan şüphelendim ailede de olunca 🤷🏻♀️
Zehramom Gulhan2692 180 bugun çıktı yediğim fasulye yemegi hoşaf ve börek bir dilim ama ekmekle yedim yemegi 🤢
Gulhan2692 Zehramom canım benimde var sekerim 24.haftadan beri diyet yapıyorum bende. Hamur işi kızartma tatlı şeker içeren herşey beyaz ekmek paketli gıdalar yasak. Ekmegi tam buğday tüketiyorum meyveler ara öğünde yoğurt ve sütle birlikte var onlarda sayılı . Börek artı beyaz ekmek yemissin birde hoşaf dedin bunlar yükselten besinler daha dikkat edersen düşer diye düşünüyorum.
Gulhan2692 Zehramom kesinlikle dahiliyeye de git yada kendi doktoruna söyle o seni yönlendirsin. Bana açlıklar 95i tokluklar 140i geçmesin dedi doktorum