zehrauysll benimde 37+5 haftalık şuan benimde kasik ağrım çatal ağrısı mi ne diyorlar o var iki haftadır artı biraz belimde ağrıyor bebekte çok hareketli,, bu sabah benimde başıma öyle bişey geldi birden bir ıslaklık hissettim lavaboya gittim baktım iç çamaşırım ıslanmış biraz akıntıyla karşık suydu normalde akıntım bu kadar sulu olmaz su gibiydi kısacası kokusuz bende merak ediyorum yaa şimdilik bişey yok devam ederse doktora söylerim.. benimde 25 nde planlı sezeryanım var