Sewi 12_annee çok ağladım ben çünkü hala şoktayım. Birden doğuma alındım ve üzüldüm. Etkisi büyük bence de.
12_annee Sewi bende çok ağladım doğumdan bir gün önce annem kalp krizi geçirdi ve yoğun bakimdaydi devamlı ağladım ve sütüm etkilendi malesef