Öncelikle hayırlı olsun 🥰 ben de acil sezaryene alınmıştım, beklemediğin bir durum olunca ekstra zor gibi geliyor fakat yalnızca ilk 1 hafta böyle. Dikişin zorlayıcılığı 1 hafta sonunda neredeyse yok oluyor. Dikiş için verilen kremi kesinlikle aksatmayın derim, çabuk iyileşmesini sağlıyor. Fiziksel olarak rahatladıkça kendini daha iyi hissediyorsun. Süt konusu için emzirme danışmanları ve hemşirelerin bana verdiği tavsiye, uzun süre emmez ya da meme reddi olursa duşun altında emzirin olmuştu. Ya da memeyi tam kavrayamazsa eşinizin desteği ile kavramasını sağlayabilirsiniz. Süt için eczacı ya da doktorunuza danışarak “bestlak damla” kullanabilirsiniz. Aynı zamanda süt artırıcı vitaminler oluyor. Tuvalet için bana dubhalac şurup vermişlerdi. Ayrıca kesinlikle rezene ve papatya çayı öneriyorum. Hem sizi hem bebeği çok rahatlatıyor. Rezenenin de süt artırıcı etkisi var sanırım, hem de bebişte karşılaşma ihtimaliniz olan gaz problemlerine destek çözüm olabilir :)