kubraclskn Ezomommy Yani hiç farketmiyor kız erkek 😂canları ne zaman isterse bazen hiç gelmek istemeyince mecbur doğuma alınanlar var
Ezomommy kubraclskn evet hamilelikte patron bebekler 😂 işte o raddeye gelinmeden kendi istekleriyle dogsalar keşke 🥹
kubraclskn Ezomommy Şimdi oda sıkıntı kız 😂nasıl doğcak doğumum nasıl başlıcak acaba gece mi eşim varken mi yokken mi bunlarda hep kafamda ama çok rahatım
Ozlemurak65 Sinemyiss seninle aynı durumdayim 37+1 olduk yuruyemiyorum bacak aralarim ağrıyor sürekli tuvalet hiçbir şey yapasim yok bel sırt ağrısı afedersiniz kabızlık bazen ishal ,gittikçe zorluyor
012908- Ezomommy ayni şeyler bendede var 37+ 4 haftaligiz bizde üstüne gecwn mide yanması mide bulantisı baş agrisida eklendi bana.
012908- Ezomommy eminim cünkü bende öyleyim uyayamiyorum dönemiyorum sıcak havalar bir yandan günün yarisi oflamakla nefes alamamakla geciyor.😄
Fatmanisa3402 Ezomommy kizlar bende 37+4 deyim ve karnimin alt kismininda kasılmalarim oluyor sürekli bugun hic kalkamadim agridan bebek cok yavaş ve az hareket ediyor boyle bir sey yasayan varmi
Ezomommy Fatmanisa3402 türk kahvesi veya çikolata yiyin eğer hala hareket azsa doktorunuza haber verin bence son haftalar önemli