Ezomommy sezeryanda ameliyat sırasında her şey güzel iyi gidiyor, asıl sorun sonradan başlıyor biraz daha benim toparlanmam uzun sürmüştü ağrıdan falan duramuyorsun bide bakicak birilerini olması gerekiyor sana o dönem kendin ilk hafta kucağına alamıyorsun çoğu şey birlerinin yardımıyla anca yapıyorsun,, öbür türlü herşey güzel ne zaman doğum olacağını herşey planlı güzel gidiyor bu tarafını seviyorum birden olsa ne yaparım bilmiyorum 😁.ben kendimi istemiştim sezeryani zamanında ama şimdiki aklım olsaydı bir normali denerdim diyorum sezeryan sonrası biraz zor ondan yani bide lohusa psikolojisiyle birbine girince çok zor oluyor, ama çoğu kişide bana en iyisini yaptın normal daha zor falan diyor ama bence öyle değil sen elinden gelince normal dene olmazsa sezeryan olursun zaten hayırlısı olsun canım sağlıkla al kucağına inşALLAH 🥰