Hasret3449 Pelinezmiram Ay Rabbim kolaylık versin inşallah canım gerçekten çok zor hayırlısıyla kısa zamanda geçer inşallah ❤️
Mervealya1992 Hasret3449 bakalım 6 haftadan snra bellı olur hahahh onunda cozumunu bulmuslar gercı prılam varmıs herkes onu kullanıyor bende olmadı ondan alırım
Alisde Hasret3449 evet alarm kurdum 11 de yatmadan once iciyorum 2 adet ictim ama simdi 1 e dusurdum cok etkili canim
Mrvee1923 elif475475 Haftadan sesleniyorum burda da durumlar aynı halsizlik uyku hali mide acıkınca bulanması aynı devam
elif475475 Mrvee1923 ilk oğlumda 11 olunca geçecek demişti doktorum tam gerçekten tam 11 de geçti. İnşallah bunda uzamaz 🥲
Duru2023 benim tahmini 14 şubat doğum . 9 buçuk aylık kızım var . şimdi de 7+4 haftalığım . yeniden sezeryan bakalım nasıl olacakkk
Nur123aa Hasret3449 sabah kahvalti yapamıyorum bir dilim ekmek zor geçiyor ama akşamları iştah geliyor karışık bir döngüdeyim ilk gebeligim sorunsuz geçmişti hamile olduğumu bazen unuturdum bu çok fena
Mrvee1923 elif475475 ay inşallah geçsin nolur bende de geçsin yaşama sevincim gitti ne yiyorum ne içiyorum midem havalanıyor sürekli uyumaktan halsizlikten toparlanamıyorum
elif475475 Mrvee1923 ah ah ben de ilk haftalar öyleydim şimdi bir kanama yaşadım r gece hastanede yattım ondan beri biraz daha düzeldim sanki. Git git toplanıyorum umarım sizinki de daha iyi olur 🌸