Ozlemurak65 yokusbebek ara vererek icemezmisin birer saat arayla kahvaltıyı biraz geciktirsen ,en iyisni sen bilirsin tabi
yokusbebek Ozlemurak65 Diğer ilaçları tiroit ilacindan 2-3 saat sonra içmeniz gerekiyormuş. Bir şekilde ayarlicam artık 🤭
cerend2024 yokusbebek Kahvaltıdan 1 saat önce falan aç karnına içiyorum doktor ve eczacı öyle söylemişti. Fakat bazen bu ilaç aşırı bağırsak hareketliliği ve mide ağrısı yapıyor bende, kramp giriyor karnıma. Böyle bir şikayet yaşayan oldu mu?
Babymom07 cerend2024 aaa yok ben günde 2 defa atıyorum hiç yaşamadım neden oluyor acaba dokunuyorsa doktoruna bir sor canım muadilini falan versin
Babymom07 yokusbebek doktor aç karna at dedi kutunun üstüne de öyle yazmışlar aç atıyorum ben ( sabah-akşam)
bera777 yokusbebek ben kan hapı en etkili nasil olur diye araştırdım biraz en az 4 5 saat ac olmak gerekiyormuş ve ictikten sonrada 4 5 saat birsey yememen gerekiyormus yani gece yatmadan önce icersen etkili olur. Ben oyle yapiyorum
yokusbebek bera777 O zaman en mantıklısı dediğiniz gibi gece yatmadan önce içmek. Ben de öyle yapayım. Çünkü diğer ilaçlarla çakışıyor aksi takdirde 🥹
Esoss22 Ac karinla kullaniliyo bende 3 aydan beri kullaniyorum hep ac karinla kahvaltidan once iciyorum
Pamiramsi yokusbebek aç kullanınca inanılmaz mide bulantısı ve kabızlık yapan lanet bir ilaçtır kendisi 😭 tok kullanmak bunların azalmasına yardımcı oluyor tok içmenizi tavsiye ederim