xhbgns allahım ek gıda… Beni benden alıp beni bana bırakmıyo sonrasında. Emzirme ne kolaymış dedim cidden.
Denediklerimizi yazıyorum;
Tatlı patates ( biraz önce denedim ve çok beğendi)
Patates, yoğurt, havuç, avokado, yumurta sarısı, kabak, brokoli, karnıbahar, muz, kayısı, şeftali, elma, mürdüm eriği, lor, tarhana, pirinç unu, bebek irmiği, pirinç, karpuz, kavun,salatalık…
Doktorumuz tadım yaptırmadı liste o yüzden uzun. Özellikle normal patateste çok öğürdü asla beğenmedi..
Doktorumuz kilo problemi olduğu için erken başlattı, tadım istemedi. Klasik baharatlar, tuz, şeker, bal, patlıcan, bakla, inek sütü yasak dedi. Asla blender kullandırmıyor çok ezme dedi çoğunlukla pütürlü veriyorum ve yiyor. Balık için 7. Ay dedi. Onun dışında kemik suyunu pek önermedi olabildiğince etin kendisini yesin dedi. Ete, kıymaya isterseniz ek gıdaya geçişten 10-15 gün sonra direkt başlayın daha iyi olur dedi ben tereddüt ettim başlamaya, yumurta mutlaka organik olsun tavuğu da organik alın dedi, labneyi loru yoğurdu evde kendin yaparsan daha iyi olur dedi. Yoğurt yaptım diğerlerini de deneyeceğim. Şuan denediklerimizden karışımlar yapıyorum, çorbalar yapıyorum yavaş yavaş. Kefir verebilirsin dedi geçen bir kaç çay kaşığı verdim çok severek içti. Bebe bisküvisi e bebekten aldım kendi markasından zaten daha önce kendim yiyordum sürekli o da benden nasiplendi artık 😂 genel olarak çoğu şeyi yiyor şimdilik ama çok zormuş gerçekten