iremkayhan normal sancidada çekiyorsun suni sanci da da bir farkı yokki korkutma kendini öyle diyenler çok suni sancı daha kötü falan ama ben ikisininde yaşadım senle alakalı bi durum korkarsan daha zor olur korkma sancılarını başladığında güzel nefes al kısa bir süre sonra bebeğini kucağına alacağın anı dusun