Busra1819 bende bekliyorum nst de de çıktı ama düzensiz ve bende hissetmedim bı kaç gündür düzensiz sancılarım var ama düzenli olmadığı için gitmedim yarın kontrolum var bakalım ne olacak acikligim yoktu geçen hafta bidaha bakar mı bilmem yoksa en son 16 temmuzda suni sancı olacak Allahım hepimize yardım etsin kendiliginden gelsinler su gibi dogumlarimiz olsunn🤲