Bbuse12 Sevgixx konudan bagimsiz bisey sorabilir miyim ? Neden diyet yaparken ilk aylarda guzel kilo verilip sonrasinda kilo alimi yavasliyor
Sevgixx Bbuse12 tabi, ilk zamanlarda vücuttaki ödemler foss diye boşalıyor (tabiri caizse) ,ben hep azdan az çoktan çok gider derim kilo düşük seviyelere düştükçe verim azalır biraz daha sporla (cardio vs) desteklemek gerekiyor
Sevgixx Songulsdd kilodan kiloya değişir yüksek kiloda gebe kaldıysanız evet ama düşük kilolarda kilo almak da gerekiyor
sltn2686 Songulsdd yoo ilk trimester 3 kiloya kadar alınabilir eğer normal kiloda kaldıysanız bende 2 kilo aldım 12+6 bulantım hıc olmadı çünkü
Mhtpdrmz06 Sevgixx ben düşük kiloda hamile kaldım 48 kilo ile. Şuan 20 haftalık hamileyim haftalık ya da aylık ne kadar kilo almam daha sağlıklı olur bundan sonrası için?
iremree 06Canan ay bende bende ilkinde aldım 21 şimdi 16 hafta yolun başı ama olsun kilo almadım hiç ben -2 kilo vermiş bi şekilde devam ediyorum 😂
06Canan Sevgixx kız yok kızım kış bebeğiydi sıkıldıkça bişeyler yiyodum şimdi sıcaktan canm bişey istemiyor eşim kızıyor bebeğe bakmıyosun sen diye 😂
Cennet-polat Sevgixx 37hafta 13kilo aldım su 5.6 alanlar nasıl yapıyor bilmiyorum yeme düzenim aynı hamileyim diye ekstra yemiyorum ilkinde de çok dikkat ettim 14.15le doğuma gittim bundada saldım özel olqrak dikkat etmeyip normal hayatıma devam ettim yine aynı kilolara ulaştım 😁