Nakskdkdkd Summmmyy bende 9 haftalik hamileyim erkek olursa ismi belli ama kiz olursa isim yok fazla aklimda ama damla asel bunlar guzel
Summmmyy Halime4 öneriler geldikçe ekliyorum yukarıdaki listeye dediğiniz gibi mihra güneş bunlar çok sık görülen şu sıralar
Halime4 Summmmyy Umutmirzainci kaçıncı haftada cinsiyet öğrendiniz ben 13. Haftadayım doktorum ama göremedi ne zaman belli olur acaba
Summmmyy Halime4 ay bize 11. Haftada şak diye söyledi doktor biz erken değil mi diye sorduk hatta 12. Haftada da tekrar baktırdık ben çok net görüyorum dedi
Beren44 Summmmyy kızımın ismi Zeynep Beren❤️düşünürseniz güzel isim 2.kizim olacak Allah nasip ederse 22 haftaligim cinsiyet kız isim bulamadım çok kararsızım isim konusunda..
Kulani Gunduzanne ben de bade ismini çok seviyorum. bade ismi tasavvufta aşk anlaminda kullanilan bi kelimedir, daha çok ilahi aşk . Ben cok arastirmistim. Koyulmasinda bi sakinca yok bence.