Ksmkubra Tugcetukez ay okurken o kadar içim rahatladı ki benim de 36.haftaya kadar kafa normaldi şimdi 10 gün geriden geliyor diyor doktor çok tedirgindim 38.haftadayım bende normal doğum istiyorum ama bakalım
Tugcetukez Ksmkubra İnanın arkadasim o kadar çok agladiki 2hafta geriden geliyor demişti doktor ama doğalı 3hafta oldu çokta sağlıklı hiç öyle birşey çıkmadı dua edin içinizi ferah tutun ❣️❣️
SultanGAMZE sumeyye-11 benim tersti geçen ay bu ay dönmüş dedi ama kanala girmemiş daha yarın nst var bakalım güzel haberler alırım inşaAllah 🤲🏻🥲🫠
Ksmkubra Tugcetukez benim gibi. Benim o kadar moralim bozuldu ki bu hafta kontrolüm var doktora gitmek bile istemiyorum duymak vs. Neyse ki yazdıklarınızla biraz olsun rahatladım çok teşekkür ederim
Betusyl aslip7 valla en zorlandığım konu bugün bacağım ödem tuttu basamıyorum üstüne ayakların çok aşağı bakarak oturma canım uzan ben bugün çok oturdum şimdi acısı çıkıyor valla
Esra1965 aslip7 37+2 bekliyorum bakalım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim İnşallah hepimize 🐣👼
Gizem120 aslip7 38 haftalık olduk bugün ağrılarım vardı bütün gün halen aynı keyfim yok regl agriis gibi oluyor arada kızım normalde 39+1 yani haftaya salı sezaryanla doğacak inşallah ama erken mi gelecek bilmiyorum bu ağrılar normal mi
aslip7 Gizem120 doğum belirtileri olabilir ama ağrıların düzenli olması gerekiyor en son kısımda 5dk da 1 en az 40-60 saniyelere düşecek ağrı
maysanur aslip7 40+2 den selamlarrr😬 ne sancı ne açılma ne başka bir belirti tık yok valla doktorda 41 i geçirmiycez dedi bakalım ne olacak🥹
aslip7 maysanur ben de aslan burcu oldun diye bekliyorum aslında yoksa bu ağtılar ve acılarla çoktan sezeryana dönmüştüm