aslip7 özel takipliyim şuan doğumum yaklaştığı için aslında geceki doktor doğuma alicakti beni 1gun ben hastanede bekledim tam nöbet değişimi oldu o doktor dur bide ben bakım hastaya dedi oda kendini takip et falan dedi benim için rahat etmedi hemen kendi doktoruma gittim (devlet Hastanesi’ne gidiyorum ) oda aynı şeyi diyince eve gittim ara ara sancı vuruyor ama daha birşey yok