Bebemiz sanırım o kasılmanin sıklığı önemli ara ara oluyorsa sorun değil rahim kendini hazırlıyor doğuma ama düzenli sürekli oluyorsa sıkıntı nst cihazına bağlıyorlar orda sancı çıktıyor zaten ve ağrı hissetmiyordum bu arada ama sancıyla beraber açılmam olmuş rahim agziniz normalse bir sorun yoktur zaten çünkü gerçekten sancı olsa açılma oluyor