Bebemiz aynı haftalarda benimde başladı. Yok rahim büyüyor yok alışıyor falan dediler. Sürekli artarak gitti bu durum . 31.haftadq suyum geldi 33te doğum yaptım. İhmal etmeyin mutlaka gidin . Ayrıca benim de enfeksiyonum vardı. O kadar azdı ki hiçbir ilaç yazmadı kimse . Lökosit 8 çıkıyordu. Onun yüzünden doğum yapmışım . Bünyeye göre değişiklik gösteriyor .ihmal etmeyin bu katılmaları