Tutaste_ CokCahilsinKeskeOlsen buzluga mı koydunuz buzluga koyıyolar hastalık içinde bi buzU çözülse çöp olmuyomu
Arenbade CokCahilsinKeskeOlsen kurtlanıcak ama bende saklamak istiyordum bunu duyunca bi yere gommek istedim🥺🥺
huysuz__ Arenbade annem ablamınkini bizim evin bahçesine gömmüş ev hanımı, geri kalanı okula gömmüş o yüzden 2 öğretmen 2 doktor annesi olmuşmuş😅 benimkiler küvezdeydi verelim dediler istemedim inanmıyorum böyle şeylere 🥲
Zeyyno_ Arenbade Ben kiziminkini hatırlamıyorum ya eşim gommustu ama sanırım ya okul bahçesine yada sağlık ocağınn bahcesiydi😁
elmaelmaelma CokCahilsinKeskeOlsen bozulmasın diye değil😂 Allah korusun hastalık durumlarında kullanılır diye koyanlar var ama tamamen saçmalık tabi ki. Kordon kanı saklamak yerine böyle “dahiyane” bi çözüm bulmuşlar.
CokCahilsinKeskeOlsen elmaelmaelma Bunu ilk defa duydum saklayanları biliyordum ama ya mantıken zaten buzdolabında saklanmaz O da neden göbek bağı düşene kadar kuruyor yaşken alamayacağımıza göre göbeğinden kordon kanı için doğumdan sonra hemen alınır saklanacaksa Öyle saklanılır. Kendi buzdolabında saklayan varsa pes derim
Ebrulib Arenbade Eyüpsultana gömdüm 2 evladımın da göbek bağını mevlam nasip ederse bu evladımın da bağını oraya gömeceğim
gdaslik Arenbade ben evde saklıyorum altın takıların arasında. Evine bağlı olur diye birşey var hiçbiryere gömmeye kıyamadım. Annem bizimkileri kaybetmiş ama kardeşiminki evde duruyor gerçekten eve bağlı bir kız.