ysmlvt sizi o kadar iyi anlıyorum ki defalarca bir sürü yöntem deneyip olumsuz sonuç aldıktan sonra psikolojimi bozmuştum, bebek tutmayacak diye kendimi eve kapatmıştım. En sonunda vazgeçtim hatta doktora bile gitmedim o ay. Eşimle bile cinsel ilişkiye girerken bebek düşünürken strese girdiğimizden doğru düzgün olmuyordu. Ben salınca o da saldı. Belki onun da stres yapmaması da işe yaramıştır. O ay hiçbir şey yapmadım, eskiden bat gününden önce bir sürü test yapardım ama hiçbir şey yapmadım. Allah nasip etti. Ben kendimi mahvettikten sonra anladım. Belki şey diyeceksiniz hamile kaldı zaten konuşmak kolay ama bu farkındalığa vardıktan sonra saldım zaten. Tekrar diyorum hiçbir şey sizden daha önemli değil günlerinizin tadını çıkarın 🌸