ysmlvt merhabalar hanımmmlar:) cuma günü aşılama yaptırdım ilk aşılamam olduğu için pek bir şey bilmiyorum. sizler nelere dikkat ettiniz ? beslenmenize dikkat ettiniz mi ? ağrılarınız oldu mu? aklınıza tüm gelen her şeyi yazarsanız çok mutlu olurum:)
iLKanne34 ysmlvt ikinci aşılamamda hamile kaldım 26. Haftamdayım şükür sadece rahat burak odaklanma iş yapma bol sıvı tüket yağlı hamur işi tüketmemeye çalış maydonoz roka yeme sakın bende adet sancısı gibi sancı çektim tutunma aşamasında Rahat ol allahın izniyle tutar inşallah birde yüksek yerlere uzanma 🤲🤲rabbim tez zmanda hayırlı haberlerin gelir inşallah
2bebekliii ysmlvt merhaba hayırlı olur inş güzel haberler alırsınız inşallah bi soru soracaktım asılamada cinsiyet seçimi oluyor doğru mu merak ettim 😊
Ebrarhacer Yememe içmemek çok dikkat ettim sağlıklı beslendim ilaçlarımın her gün aynı saatte hatta aynı dakikada aldım ağır işler yapmadım Aşılamam tutmadı ama sonraki ay kendiliğinden hamile kaldım şuan 2 aylık bilmiyorum belki sağlıklı beslenmenin etkisidir
ysmlvt Ebrarhacer Aaa çok güzel nasip işte ne zaman geleceği belli olmuyor, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤍 bende sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama çok dikkat edemiyorum
ysmlvt iLKanne34 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin💓aşılama bitti ayağa kalktım bi 10 dakika dehşet regl sancısı çektim sizinde mi öyle oldu ?
Kbragns33 Bende ilk aşılamada kaldım ayaklarımı sürekli yüksekte tuttum uzandım ilk hafta çok dikkat et yağlı tuzlu yeme Allah’ın izniyle tutunur
ysmlvt Kbragns33 Ayy inşallah hayırlısı diyelim. beslenmeye ağır işleri yapmamaya dikkat ediyorum ama nasip tabi:)
MelodyFairy ysmlvt iğne etkisi dedi doktorumm zaten canım Perşembe alttan yumurta takibine başlıyoruz 🥹💗
Ebrarhacer ysmlvt amin amin inşallah rabbim isteyen herkese versin iyi aslında hepsi rabb’imin elinde çok doktora gittim ben kim ne dediyse yaptığımı hatta ama ne zaman ki bıraktım her şeyi hiçbir şey yapmadım kendiliğinden oldu sadece zamanını bekliyormuş ben boşuna çabalamışım üzülmüşüm
iLKanne34 ysmlvt evet ağrım ilk aşılamadada 2. De oldu sitres yapmayın inşallah tabbim kucağınızı boş bırakmasın
ysmlvt Ferise34 içini ferah tut, işlem esnasında mutlaka dualar oku🤍 işlem bitince ne hissettiğini neler yaşadığını bizimle paylaşırsan çok mutlu oluruz 💓