myavocado elif475475 ay yoğurt ben de yapıyorum ama kefir denemedim hiç, çok istiyorum onu da kendim yapmak üşengeçlikten henüz deneyemedim 😅
myavocado Busrab11 evde taze meyve katılmasından bahsetmiyor, markette direkt meyveli şekilde satılanlar var. Onlarda katkı maddesi, aroma verici, şeker, tatlandırıcı, renklendirici bilmem ne bir sürü zararlı katkı olduğu için sağlıklı değil.
emirtimr1 elif475475 maalesef pek yetenekli değilim o konularda 😂😂 yarın bi açılışı yapıp bir barkdak içicem😂😂
emirtimr1 Sema125 bende ilk meyvelisini içiyordum sadesinin önerildiğini duyunca bırakmıştım e şimdi artık hızla kilo aldığı dönemdeyiz o yüzden tekrar içeyim dedim 😂 tadı bana bozuk gibi gelfi hiç sade içmediğimden normalmiş o yüzden bir dikişte denicem😂😂
Sema125 emirtimr1 ben içerken tadını almamaya çalışarak içmeye çalışıyorum 😅 bir de kabızlığa çok iyi geliyor
emirtimr1 Tugbacaa yani ben açıkcası en başından yiyordum ama hiç gerek yokmuş ya😂 12. haftadan sonra abanmak daha iyi😂 sonra 34. hafta da tartı da +11 kilo görebilirsin😂😂
Tugbacaa emirtimr1 zaten kilolu başladım daha da almak istemiyorum onun için ilk aylarda böyle ekstra bişey yemeden normal düzenim gibi beslenerek geçirsem olur mu diyorum bi zararı olmaz herhalde :)
emirtimr1 Busrab11 hanım efendinin de dediği gibi çok fazla katkı maddesi var o yüzden yararlı değilmiş
merve_89 Altinkilic markasının kefiri çok güzel bim de satılıyor o marka ben severim içiyorum sadesini her sabah kalkinca 1 bardak kefir yanına ceviz ve muz bu 3 lu öğlene kadar tok tutuyor