Aylaninannesi123 Elif7723 Oğlumun ismi Eftal Aybars 🌸 2.ye Barlas koyacaktık olmadı. Göktürk de güzel 🌸
drn5410 Elif7723 Akif ismini seviyorum Mehmet Akif.. Taha Talha Zeyd Akif Ahmed Yahya Said Yakub Ensar Erkek olsaydı bunlar listemde idi ama kız bekliyoruz 🤗🥰
Aylaninannesi123 huysuz__ Ne kadar güzel bir isim maşallah adına layık yaşasın. Tepkiler nasıl oluyor
huysuz__ Aylaninannesi123 Amin inşallah cümle evlatlarımız🤲🏼 çevremde genel olarak olumlu tepkiler alıyorum, en çok gençler seviyo, okulda öğrencilerim Ülkü ve Bozkurt’un annesi olarak tanırlar beni adımı çoğu bilmez😅
metemom_ Elif7723 ben ahlas ismini çok beğenmiştim ama eşime erkek olursa sen koy diye söz verdiğim için Metehan koydu bende beğeniyorum anlamı da güzel hükümdar demek 😊
Harikuladeee Kayra merih Kayra uras Kayra eren Hamza mert Bizde bu isimler arasındayız hala karar veremedim. 33 haftadayız
eozlem Elif7723 Biz Oğuz Kağan seçtik😊 Onun dışında Yiğit Yekta Gökdeniz Ata Arslan Zeyd Aytuğ isimleri de hoşuma gitmişti
Ayse_1357 eozlem Bizimde cinsiyeti bekliyoruz eğer erkek olursa bizde oğuz kağan a karar vermistik ama cinsiyetimiz henüz belli değil ilk oğlumun ismi Poyraz