Bugün sizin yorumlarınızla eğlendim ve sizde kendimi gördüm resmen 😅😅😅 ben de 29+4 üm göbeğimiz de aynı kilolarımızda çok yakın 😅 benim ikinci gebeliğim birincide de çok kilo almıştım eski halimden de güzel oldum doğumdan sonra dikkat edince gidiyor tüm kilolar 🥰🥰