Rabbim yaşatmasın ilk gebeliğimde herkese söylemiştik bir hevesle düşük yaptığım zaman en azından çocuğun oluyormuş sevin diyen bile oldu bence en azından ilk 3 ayı atlatın bu gebeliğimde biz annemlere kayınvalidemlere falan öğrenince söylemiştik hemen, hala dayı teyze vs grubuna 3 ay bitince söyledik geri kalanı da göbeğim çıkınca anladı dile bile getirmedik