Hulo2105 Bir kere benim de başıma geldi. Hamileligin ilk aylarindaydi. Bulantidan yemek de yiyemiyordum fazla. Birkac ihtiyacim vardı gorumcemle dışarı çıkmıştık almak için. Sıcak havaya da pek gelemem. O da etkili olacak ki birden bire icim bir tuhaf oldu, çarpıntı, başım döndü felan. Fark edince hemen yakinimizdaki parkta oturduk. Ben o ara bayılmışım. Ambulans geldiginde ayilmistim. Tansiyonumu ölçüler 8 e 3 tü. Allah bilir bayıldığımda kaçtı. Ambulansa aldilar. Att istersen tuzlu ayran ic istersen serum yapayim dedi. Bende nolur nolmaz serum istemistim ve hemen etki etsin diye. Onlar da serum taktılar ve normale döndü. Doktoruma sormuştum zararı olur mu diye de düşük tansiyondan korkmayiz yuksek tansiyondan korkariz demisti. Yuksek tansiyon gebelik zehirlenmesi yapar dedi. Gebelikte düşük tansiyon oluyormuş korkma bu durumdan ama biraz onlem al yine de tuzlu seyler tüketsen iyi olur