Zeyyno_ Silaybooo123 böyle Normalde yeterli de bulunduğunuz yer çok sıcaksa fazla kolu kısa zibinla kalsa yeterli
Zeyyno_ Silaybooo123 Birde bebeklerin vücudu üşümez diye duymuştum bı doktordan elleri ve ayakları üşür zıbın giydirdifiniz ilk dönemde eldiven ve çorap kullanabilirsiniz
Giiizem Valla geçen sene ağustosda okadr sıcak değildi hava bu sene nasıl olur bilmiyorum ama evin derecesine göre giydirmk mantıklı çok sıcak olursa zıbınla durur ama serin olursa bişey giydirilir zaten önemli olan göğsü sırtı bebekler ordan soguk alıyo
sandraa2 Srfe01 bnde ağustos 15 gibi görünüyor yaşadığım şehire göre göre almıştım 📌Hastane çantasına ne olur ne olmaz iki uzun iki kısa zıbın 📌1 tulum 📌 muslin battaniye 📌çorap şapka 📌 eldiven almadım 📌Body pijama takımı Ytr hangisini seçerse artk hemşire 🥰
Zuluf_03 metemom_ benimde 17 si ☺️Allah izin verirse bebişinizin cinsiyeti ne? Müslin takım bulamadım ya benim de kız
Dkdenizonur Srfe01 bizimki de temmuz sonu ağustos başı gelicek Erzurum o tarihlerde nasıl hiç bilmiyorum yeni taşındık bende senin gibi koydum battaniye eklemek gerekir mi acaba nasıl olur ki 😕😅